دوری سخته
غم دوری
دوری سخته

دوری سخته دوری از آدمی که نفست به اون بنده اونی که اگه نباشه میمیری

 به اندازه مرگ زجر آوره

 اخه ادم عاشق چطور میتونه عشقشو نبینه و اروم بگیره؟؟؟؟ دوری از عزیزترین کس سخته

قصه ما مثل ادم و نفسشه اخه من چطور زنده باشم وقتی نفسم نمیاد .



نظرات شما عزیزان:

پریسا74
ساعت2:01---5 مهر 1392
منم دارم درد دوری ازش رو تحمل میکنم آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..خی لی سخته خیلی

your love
ساعت20:02---22 شهريور 1389
سلام عزیزم
دلم واسه دیدنت تنگه.دوری سخته هیچ وقت اولین دیدارمونو فراموش نمیکنم وبلاگت خیلی خوبه از همه قشنگترش این قسمته که از ته دلته.امیدوارم بتونم بهت کمکت کنم تا وبلاگت بهتر شه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط چشم به راه برچسب:, () |